Podmínky a pravidla rezervačního systému
On-line klientský systém vám zjednoduší správu vašich rezervací. Současně v něm budete mít přehled o čerpání kreditu či členství. 
O veškerém dění na Vámi založeném účtu budete vždy obratem informování na registrovaný email. O některých službách budete informováni formou SMS na registrovaný mobilní telefon.
Bez registrace není možné využívat služeb klientského systému. Pokud tak nebudou nastaveny workshopy, eventy nebo otevřené lekce. 

Podmínky registrace
Před provedením registrace si přečtěte podmínky a pravidla klientského systému a provozní řád MIMAMI. Registrací do klientského systému potvrzujete seznámení se s provozním řádem a souhlasíte s jeho dodržováním.
Při porušení pravidel dle provozního řádu může být registrace provozovatelem zrušena. 

Postup registrace
Základní registraci provedete na stránkách rezervačního systému.
Po otevření stránky klikněte na políčko "Registrovat". Po vyplnění políček (s označením * jsou povinná) a následném uložení vám bude na uvedenou emailovou adresu zaslán potvrzovací email. Je třeba se přihlásit na svůj email a obratem email potvrdit kliknutím na přijatý odkaz. Tímto je registrace ukončena.
 
Podmínky rezervace
Rezervaci může provést pouze registrovaný klient s platným členstvím. Klient může v rámci jednoho slotu rezervovat pouze jedno místo. 
V případech, kdy nemáte možnost provést rezervaci online, je možné o rezervaci požádat telefonicky nebo na recepci. 
 
Postup rezervace
  • přihlaste se do rezervačního systému
  • v kalendáři si vyberte aktivitu
  • Rezervaci slotu je možné provést nejpozději 180 minut před jejím začátkem. Rezervace uskutečněná v kratším čase nebude systémem akceptována.
  • zobrazí se okno Nastavení čerpání s dotazem, z čeho se má rezervace strhnout.
  • okamžitě budete informováni (v horní části stránky se zobrazí krátkodobě informační pole) -  rezervace proběhla v pořádku či rezervace se nezdařila + důvod nezdaru
  • v okně vámi zvolené aktivity v kalendáři se po úspěšné rezervaci zobrazí písmeno "R", současně je Vám odeslána zpráva na emailovou adresu s informacemi o provedené rezervaci
 
Podmínky zrušení rezervace a penalizace
Rezervaci může zrušit pouze registrovaný klient, který danou rezervaci uskutečnil. Většina lekcí má svou penalizační zónu., tzn. čas před lekcí, kdy je již zrušení lekce penalizováno. Pokud zrušíte rezervaci před penalizační zónou, systém Vám vrátí celý kredit. Pokud zrušíte rezervaci v penalizační zóně, systém již nevrací kredit. Penalizační zóna je uvedena u lekce (zobrazí se po najetí myší na lekci).
 
Postup zrušení rezervace
  • přihlaste se do rezervačního systému
  • nastavte kurzor myši na lekci v kalendáři, na kterou jste přihlášení, nebo na lekci klikněte a pak klikněte na Zrušit rezervaci
  • okamžitě budete informováni (v horní části stránky se zobrazí krátkodobě informační pole) -  zrušení rezervace proběhlo v pořádku, nebo zrušení rezervace proběhlo v pořádku – PENALIZACE
  • v okně Vámi zvolené aktivity v kalendáři po úspěšném zrušení rezervace zmizí písmeno "R", současně je Vám odeslána zpráva na emailovou adresu s informacemi o provedeném zrušení rezervace
Podmínky náhradníka
Do pozice náhradníka se lze přihlásit nejpozději 24 hodin před zahájením vybrané aktivity. Po tomto časovém limitu se nelze přihlásit jako náhradník, ani nedojde k automatickému přesunutí na uvolněné místo aktivního klienta. 
Pokud se uvolní místo na vybrané aktivitě, systém Vás automaticky přesune z náhradníka do aktivního klienta a je vám automaticky stržen kredit či vstup.

Podmínky kreditního systému a postup dobití kreditu
Kredit se dobíjí online nebo na recepci. Minimální výše dobití je 400 Kč, platnost kreditů je 12 měsíců od nabití. 
Cookies Aby rezervační systém fungoval tak, jak má (souhlas s cookies)